خانه رویداد

لبه علم و فناوری در درمان بیماریهای قلب کودکان و نوجوانان

لبه علم و فناوری در درمان بیماریهای قلب کودکان و نوجوانان

اشتراک گذاری

امروزه تکنولوژی و فناوری از اعضای جدایی ناپذیر هر رشته ای هستند و پیشرفت تکنولوژی تا مقدار زیادی موجب افزایش رفاه، بازده محصولات و کشف موضوعات جدید شده است. یکی از مواردی که تکنولوژی با تمام حساسیتی که در آن وجود دارد توانسته به حوزه آن وارد شود، پزشکی است. 

نجات جان انسان ها از گذشته تا به حال جزء مهمترین مسائلی بوده که بشر با آن مواجهه بوده و تلاش کرده با ابزار و وسایلی که در اختیار دارد، جان افرادی که در معرض بیماری، جراحت و ... بوده را نجات دهد. امروزه تکنولوژی در این بخش نیز به کمک پزشکان آمده و توانسته تا در بسیاری از موارد، تشخیص، معاینه و حتی درمان را برای پزشکان ساده تر کند. در این مقاله قصد داریم به 8 تکنولوژی نوظهوری که در سال ۲۰۲۰ به آن ها دست یافته و نتایج بسیار خوبی گرفته ‌ایم، بپردازیم.

زمان برگزاری این وبینار: سه شنبه 16 اسفند 1401 می باشد.

پرسش و پاسخ 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این ویبار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

این برنامه دارای امتیاز باز آموزی 1 است و برای پزشکان عمومی، متخصصین کودکان، فوق تخصص گوارش کودکان و برخی از رشته های فوق تخصصی کودکان می باشد. لازم به ذکر است تنها به 150 نفر اولی که از طریق سامانه جامع آموزش مداوم پزشکی کشور ثبت نام کنند تعلق می گیرد و بقیه مشمولین بدون دریافت امتیاز بازآموزی میتوانند در برنامه شرکت نمایند. 

این برنامه در لینک ذیل برگزار میشود و برای ورود به برنامه نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نیست و سامانه تحت وب میباشد.

https://www.skyroom.online/ch/congress/fpa

شروع: سه شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۰۹:۳۰


ضمیمه ها

پوستر وبینار

ویدیو برنامه


0 دیدگاه

تاکنون دیدگاهی برای این موضوع ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید!

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب