خانه رویداد

ارزیابی مجاری صفراوی و پانکراس به روش اندوسکوپیک در کودکان

ارزیابی مجاری صفراوی و پانکراس به روش اندوسکوپیک در کودکان

اشتراک گذاری

مجاری صفراوی، صفرا را از کبد و کیسه صفرا از طریق لوزالمعده به دوازدهه که بخشی از روده کوچک است، می‌رساند. صفرا مایع سبز تیره ای است که برای هضم چربی ها توسط کبد ترشح می شود و در کیسه صفرا ذخیره می شود.

بعد از غذا خوردن، کیسه صفرا برای کمک به هضم و جذب چربی، صفرا ترشح می کند. صفرا همچنین به پاکسازی کبد از مواد زائد کمک می کند.

انسداد هر یک از این مجاری صفراوی به عنوان انسداد صفراوی شناخته می شود. بسیاری از شرایط مربوط به انسدادهای صفراوی را می توان با موفقیت درمان کرد. با این حال، اگر انسداد برای مدت طولانی درمان نشود، می تواند منجر به بیماری های تهدید کننده زندگی کبد شود.

زمان برگزاری این وبینار: سه شنبه 18بهمن 1401 می باشد.

پرسش و پاسخ 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این ویبار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

این برنامه دارای امتیاز باز آموزی 1 است و برای پزشکان عمومی، متخصصین کودکان، فوق تخصص گوارش کودکان و برخی از رشته های فوق تخصصی کودکان می باشد. لازم به ذکر است تنها به 150 نفر اولی که از طریق سامانه جامع آموزش مداوم پزشکی کشور ثبت نام کنند تعلق می گیرد و بقیه مشمولین بدون دریافت امتیاز بازآموزی میتوانند در برنامه شرکت نمایند. 

این برنامه در لینک ذیل برگزار میشود و برای ورود به برنامه نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نیست و سامانه تحت وب میباشد.

https://www.skyroom.online/ch/congress/fpa

شروع: سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۰۹:۳۰


ضمیمه ها

پوستر وبینار

ویدیو برنامه


0 دیدگاه

تاکنون دیدگاهی برای این موضوع ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید!

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب