خانه رویداد

سنکوپ در کودکان

سنکوپ در کودکان

اشتراک گذاری

یکی از اختلالات نگران‌کننده‌ای که در اطفال مشاهده می‌شود این است که كودك به‌طور ناگهانی هوشیاری خود را از دست می‌دهد و به‌اصطلاح سنکوپ در اطفال رخ می‌دهد. گاهی اوقات، از دست دادن هوشیاری می‌تواند همراه با تشنج باشد که نگران‌کننده است. البته باید بدانید  که غش کردن کودکان می‌تواند منشأ قلبی داشته باشد ولي با صرع در کودک اشتباه گرفته شود. درواقع كودكانی وجود دارند که سنكوپ مي‌كنند و با درمان‌های ضد تشنجی تحت نظر هستند و متأسفانه این حملات با داروها ضد تشنج درمان نمی‌شوند.

در این سمینار دکتر نیما مهدی زادگان به نحوه تشخیص این بیماری میپردازند.

هدف کلی: بررسی علل ایجاد سنکوپ در کودکان

اهداف اختصاصی:

نحوه درمان در بیماران مبتلا به سنکوپ

مرور تازه های سنکوپ

زمان برگزاری این وبینار: سه شنبه 15 آذر 1401 می باشد.

پرسش و پاسخ 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این ویبار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

این برنامه دارای امتیاز باز آموزی 1 است و برای پزشکان عمومی، متخصصین کودکان، فوق تخصص گوارش کودکان و برخی از رشته های فوق تخصصی کودکان می باشد. لازم به ذکر است تنها به 150 نفر اولی که از طریق سامانه جامع آموزش مداوم پزشکی کشور ثبت نام کنند تعلق می گیرد و بقیه مشمولین بدون دریافت امتیاز بازآموزی میتوانند در برنامه شرکت نمایند. 

این برنامه در لینک ذیل برگزار میشود و برای ورود به برنامه نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نیست و سامانه تحت وب میباشد.

https://www.skyroom.online/ch/congress/fpa

شروع: سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۰۹:۳۰


ضمیمه ها

پوستر وبینار

ویدیو برنامه1


0 دیدگاه

تاکنون دیدگاهی برای این موضوع ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید!

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب